Subject: SA_noukogu_liikmete_tasustamine.xlsx
From: Merju Künnapuu <[email-masked]>
To: "Kert Kask" <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 08:24:08 +0300

Tere!

Manusest leiate määratud tasumäärad.

Isikute lõikes, et kes kui palju mingil aastal saanud on, ministeerium
eraldi arvestust ei pea. Tasusid ei maksa ministeerium, vaid sihtasutus.
Tasude üldmõju (eelarveline) on teada ja lihtsalt niisama me mingeid
tabeleid ei pea, et äkki keegi küsib.

See info peab olema kättesaadav sihtasutuse kodulehel, kui ei ole, siis on
kahetsusväärne. Viide dokumendiregistrile ei ole selles küsimuses piisav
lahendus. Vaatasin konkreetselt Kunstimuuseumi kodulehte ja sealt polnud
tõesti info leitav. Selle konkreetse näite puhul võtan SA-ga ühendust.

Kõike head!

Merju Künnapuu

Finantsosakonna juhataja

Kultuuriministeerium

6 282 269

[email-masked] <mailto:[email-masked]>